Kevés márka van, amely annyira összeforrt volna a szépségápolás fogalmával, mint a NIVEA. Az 1911-ben bemutatott ikonikus kék tégelyes krém a világ egyik legismertebb kozmetikai termékévé vált, és azóta is a bőrápolás szimbóluma. A NIVEA neve a latin „nix, nivis” (hó) szóból ered, amely a tisztaságot és a puhaságot jelképezi – pontosan azt, amit a márka üzenni szeretne.
Az évtizedek során a NIVEA folyamatosan bővítette kínálatát. A klasszikus krém mellett ma már testápolók, tusfürdők, dezodorok, arckrémek, napvédők és hajápolók is elérhetők. Minden termék közös vonása a kíméletesség, a bőrbarát összetevők és a kellemes, friss illat, amely világszerte felismerhető.
A NIVEA filozófiája, hogy a szépség mindenki számára elérhető legyen, függetlenül kortól, nemtől vagy bőrtípustól. Ezért fejlesztik termékeiket dermatológiai kutatásokra alapozva, különböző igényekhez igazodva – érzékeny bőrre, hidratálásra, öregedésgátlásra.
A márka erőssége az érzelmi kötődés: generációk nőttek fel a NIVEA termékeivel, így sokak számára a gondoskodás, a biztonság és a megbízhatóság jelképe. A NIVEA ma is globális vezető, amely egyszerre tiszteletben tartja hagyományait és folyamatosan újít, hogy megfeleljen a modern bőrápolási trendeknek.
A kozmetikai szalonok joggal mondhatjuk, hogy a női szépség megőrzésének a temploma. A fiatalabb korban a hangsúly a szépség kiemelésére irányul, mint például egy szemöldökszedés és festés, gyantázás, pattanások kezelése kerül előtérbe. A harmincas korosztály már elkezd foglalkozni a mimikai ráncok megjelenésével és azok kezelésével.
A kozmetika és a kezelések már kikapcsolódást jelentek, a pattanások eltávolítása már közel sem. A negyven és ötvenes korosztály már leginkább a ráncok kezelését célozza be, ezt szeretnék, de leginkább nem szeretnék látni, ha a tükörbe néznek. Nagy érdeklődésnek örvend a köreikben a tetoválás is, legyen szó szemöldök, szemhéj vagy száj tetoválásáról. A hatvanas korcsoport igénye egybe esik a legfiatalabb korosztály érdeklődési körével. A ráncok eltüntetése ebben az esetben már nem elsődleges cél. Inkább az arc finom, lágy kiemelése.
A kozmetikai szalon megjelenését és méretét tekintve változó lehet. Egy azonban mindegyikben közös. Ez pedig nem más, mint a berendezési eszközök, melyek elengedhetetlenek a kiváló munkavégzéshez.
A kozmetika és kozmetikai eszközök közé tartozik és egyben a legfontosabb ilyen eszköz a kozmetikai ágy. A vendégek ezen töltik az idejük nagy részét, ha igénybe veszik a szolgáltatásokat. Mivel a kozmetikai ágy egy nélkülözhetetlen és alap kellék, éppen ezért a lehető legminőségibb és legkényelmesebb terméket érdemes megvásárolni. Egy jól kiválasztott ágy elnyerheti a vendégek tetszését és olyan szimpátiát kelt, ami elegendő ahhoz, hogy az ügyfél visszamenjen az adott kozmetikába.
A másik ilyen eszköz a kozmetikai lámpa. A lámpa magas fényerővel és nagyítóval van ellátva a munkavégzés maximalizálásának érdekében. Ez az ügyfél szempontjából lényegtelen ugyan, de kozmetikus számára kiemelkedő fontossággal bír. Ilyen eszköz még a szék, amit használ a kozmetikus, a kozmetikai eszköz kocsi, a gyantamelegítő és minden eszköz, ami a munkája sikerességét célozza meg.
A jó hír az, hogy ezeknek a kozmetikai eszközöknek a tárháza, amit meg lehet vásárolni egy munkavégzéshez, a végtelennel vetekszik lassan. Mi azonban arra törekszünk, hogy egy helyen be tudja szerezni a legjobb minőségű és márkájú kiegészítőket.
A kozmetikus igénye az, hogy az eszközökkel szeressen és tudjon dolgozni, az ügyfelé pedig az, hogy a legminőségibb szolgáltatásban legyen része. Azt gondoljuk, hogy a megfelelő eszközökkel gyerekjáték elérni a mindenki számára elvárt igényeket. Senkinek sem kell megalkuvást kötnie.
A legnehezebb feladat talán az lehet, hogy rövid idő alatt és előzetes kipróbálás nélkül, mások véleményre kell támaszkodni a döntésben. És tudjuk, hogy nincs két egyforma igény és elvárás.
A szakmai leírásokra érdemes a leginkább figyelmet fordítani. A vásárlói vélemények nem teljes egészében tükrözik a termék valódi értékét. Lehet, hogy valaki csak azét ír rossz tapasztalatot a termékekkel kapcsolatban, mert ő elképzelt valamit, de azt az adott termék nem teljesítette. Azt azonban sokszor elfelejtik, hogy ami a termék leírásban van, azt viszont teljesíti. Nem mindenki igénye egyforma, éppen ezért csak saját megérzéseinkre és a termékek által nyújtott valódi leírásra érdemes hangsúlyt fektetni.
A kozmetika és a kozmetikai eszközök tárháza tehát nagyon széles és véleményes. Egy dolog azonban biztos, ha valaki megtalálja a számára megfelelő terméket és eszközt, nem akar majd váltani. Éveken keresztül hű társa lesz a munkájában.
Azt pedig mondanunk sem kell, hogy mi tudjuk, hogy mi a legjobb, hiszen évek óta kozmetikai eszközöket és termékeket forgalmazunk.
Prémium kozmetikai termékek, arcápolók, öregedésgátló krémek, kollagén, Hialuronsav ampullák, arcápolás, arcmaszkok, arctisztítók, minden, ami az egészséges arcbőrhöz kell. Kozmetikai Eszközkocsik, kozmetikai kezelőágyak, masszázságyak, pedikűrös székek, lábtartók, arcgőzölők, bőrvasaló készülékek, fényterápiás eszközök, alakformáló készülékek. Szempilla, szemöldök, műszempilla építés, szemfestékek. Kímélő szőrtelenítők, cukorpaszták, gyantagyöngy, gyantapapírok, Kéz és lábápolás, Masszázskrémek, masszázsolajok. Solanie, Anaconda, Alveola Hélia-D, Mollis, Victoria, Victoria Beauty, Stella Beauty termékek. 100%-os vásárlói elégedettség, gyors és kényelmes vásárlás a Szendrei Szépségcikk webáruházban |szepsegcikk.hu